fredag i Grillby

2010-06-11, 16:27:32 / Kategori: Allmänt
Så fort som regnet avtog så tog jag på mig löparkläderna och sprang en runda. Pushade mig själv till att inte stanna en enda gång på hela sträckan. Brukar vara svårt när man springer själv, men jag sprang tills jag blev vit i ansiktet vilket gjorde pappa lite orolig när jag kom hem, hehe. Så efter en välbehövlig dusch är jag nu fixad och klar inför kvällen.

Ska snart hoppa in i bilen och plocka upp Andreas för att sen åka ut till Grillby där min storasyster och hennes sambo är. Dom är "husvakter" åt robbans mamma så vi ska passa på att bada tunna där ute, grilla lite och såklart kolla VM ikväll. Sover kvar där så att man kan festa till lite grann till fotbollen. Men det blir iaf en hyffsad lugn och toppenbra start på den här helgen. Imorgon är det "sommarkalas" och födelsedagsfirande på schemat. Kommer bli super det med! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: