Long day

2010-06-16, 22:32:12 / Kategori: Allmänt
Känns som den här dagen hållt på i en vecka...

Vaknade upp och åt frukost ute i solen med A. Sen var det dags att skjutsa hem honom och åka iväg och jobba. Stängde butiken och fast jag var helt själv i 4 timmar sålde jag riktigt bra. Blir nog chefen lite stolt imorgon, I hope. Har hunnit med en promis med mamma och att se säsongsfinalen av Greys. Nu har jag bäddat sängen så den är fräsh och mysig, och tagit en långdusch. Ska försöka komma upp i tid imorgon och hinna luncha med pojkvännen innan det är dags för jobb igen. Läst att det ska bli kanonväder imorgon här i Stockholm. Synd att jag inte är ledig, men får hålla tummarna för att solen tittar fram när min semester börjar. Annars är det ju inte så långt kvar till Kreta.

Juste, måste passa på att säga STORT GRATTIS till min Andreas som idag fick reda på att han kommit in på YH utbildningen som han sökt till hösten. Nu håller jag tummarna för att jag nästa vecka också får ett positivt resultat av min ansökan till medieinstitutet. Kanske blir ett "pluggis par" till hösten, återstår att se :)

Nu blir det tv "So you think you can dance" och sen två avsnitt av "sex and the city" innan det är dags för sängen.

NATTI NATT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: