sovmorgon, håbo-tibble open, goa vänner, grattis till bästa Bea

2010-06-19, 10:41:53 / Kategori: Allmänt
God morgon sunshines!

Solen skiner och jag är ledig, woho. Ingen har väll missat att bröllopet är i full gång och kommer att hålla på hela dagen lång (och i många lyckliga år) :)

Här hemma ska vi snart äta lite frukost ute i solen. Sen blir det till att ta en vända till systemet och sen åka ut till Håbo-Tibble. Idag är nämligen den årliga Håbo-Tibble festen. Börjar med en massa stationer/lekar nu på dagen och på kvällen blir det liveband och grill. Missar kvällens aktiviteter då jag ska träffa upp lite goa vänner hemma hos Josefine. Får se om man tar en tripp upp till Sportbaren senare ikväll och minglar med lite gamla klasskamrater, vore trevlans att träffa dom igen.

Mitt uppe i denna fullspäckade dag får jag inte glömma att gratta goa Bea som fyller 21 idag och firar det med att steka på en strand i Grekland. Avis och glad för din skull kompis! :)

Nu ska jag kicka igång den här lördagen (fast jag fick panik imorse och skrek NEJ NEJ, eftersom att jag trodde att jag hade  försovit mig, hehe..) Bra att jossan smsade mig så att jag kom upp i tid. Hur ska jag annars hinna med allt som jag måste göra idag?

PUSS




Bea :)

Vad sötnosigt av dig att komma ihåg min födelsedag :D <3 Hoppas din bloggpaus inte håller i sig så värst länge nu när jag väl har hittat tillbaka till den!



2010-06-24, 20:39:44 URL: http://gladigladpack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: